yritystilaisuus on vaikuttava
markkinoinnin työkalu
Yritystapahtuma on tehokas keino rakentaa brändiä, vahvistaa asiakassuhteita ja houkutella uusia kumppaneita.
Hyvin suunniteltu tapahtuma tarjoaa elämyksiä ja mahdollisuuden vuorovaikutukseen. Osoitat arvostavasi kumppaneitasi ja ylläpidät suhteita verkostoihisi.
Yritystapahtumassa osoitat yrityksesi arvot ja vision konkreettisesti.
Myös henkilökunnalle suunnatut yritystapahtumat ovat osa markkinointia ja brändityötä. Huolehdit työntekijöistäsi ja heidän hyvinvoinnistaan. Se tekee yrityksestäsi haluttavan työnantajan. Se on merkki vastuullisuudesta myös asiakkaiden suuntaan.
Alla olevalle tarjottimelle on koottu erilaisia yritystilaisuuksia Vakavan tapaan.
Tarjottimen tarkoitus on auttaa sinua hahmottamaan, minkälaisia ja minkä luonteisia tilaisuuksia haluat ja voit tarjota sidosryhmillesi.
Onko tähtäimessäsi asiapitoinen tapahtuma vai kenties jotain vauhdikkaampaa ja viihteellisempää?
maisemanvaihdos tuo virtaa arkiseenkin työhön
Kokous, palaveri tai projektin aloitus jossain muualla kuin oman toimiston neukkarissa. Miltä kuulostaisi?
Parhaimmillaan inspiroivaa. Rutiineista poikkeaminen ja pieni vaihtelu voi herättää uusia näkökulmia ja ideoita. Kokoa siis porukkasi Högforsin ruukkiin tekemään töitä – ja ehkä siinä samalla vähän viihtymään.
Kiitä henkilökuntaasi hyvästä työstä ja järjestä juhla
Pikkujoulut ja muut yritysjuhlat henkilöstölle osoittavat arvostusta henkilöstöä ja heidän työpanostaan kohtaan. Juhlat, vapaamuotoinen yhdessäolo ja rennot illanistujaiset tekevät työyhteisöstä tiiviimmän ja sitoutuneemman.
Henkilökunnalle suunnatut juhlat ovat viesti työnantajasta, joka ei ainoastaan ota vaan myös antaa. Henkilöstöjuhlat on yksi keino rakentaa positiivista ja haluttavaa työnantajamielikuvaa. Huolehdit nykyisistä työntekijöistäsi ja kasvatat kiinnostusta tulevaisuuden osaajien keskuudessa.
Lue tyhypäivistä lisää täältä.